Aku nak rambut panjang

7:40 AM


hye semua? aku nak bagi tahu kat korang semua yang aku rindu sangat2 dengan rambut aku yang panjang 2. sekarang da tak panjang. nak bergaya pun susah. huhu. wahai rambut yang ajaib ! tolong la tumbuh dan panjang.! kalau boleh aku nak rambut aku panjang sebelum raya. tak mau la beraya dengan rambut botak ni. huhuhu. 

untunglah korang yang ada rambut panjang. tapi kan. sebenarnya, ada jugak kebaikan yang kita dapat kalau kita berambut pendek. salah satunya tak perlu membazir duit untuk membeli minyak rambut. hehe. dan keburukan berambut pendek orang sekeliling terutamanya sepupu yang masih kanak2 akan mengejek "abg botak" huhuhu. tak sanggup meh! >.<

yang pasti aku nak rambut panjang!!!!!! aku nak rambut panjang!! aku taip macam ni pun..bukan nya rambut aku boleh jadi panjang..huhu *apa pun tak boleh*

btw, sesiapa ada tips untuk memanjangkan rambut dengan cepat. sila contact wan secepat mungkin kat pages  wan ok! kalau tips 2 berkesan. wan akan perview blog korang.. :) siapa cepat dia dapat..kalau tk de. tk pe la. wan cari sendiri kat google. hahaha. ok la. sekian dan terima kasih. terima kasih kerana sudi membaca bebelan wan yang tak beberapa panjang ni.. kekeke ;)

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...