semua akan merindui Ramadhan

2:53 AM


sedar tak sedar. kita da nak hampir ke penghujung bulan ramadhan. macam mana ramdhan korang kali ni? puasa penuh? dapat beramal? dapat malam lailatul qadar? 2 semua kita tak tahu. yang kita tahu kita puasa penuh. semoga semua amalan kita d bulan yang mulia ini d terima oleh Allah s.w.t..aminnn :) 

Ramadhan ni merupakan bulan bagi umat islam. bagi kita untuk memperbanyakkan amalan / pahala kita. bukan bulan menambah dosa. semua yang kita lakukan d bulan ramdhan ni kerana diri kita sendiri dan nafsu kita. syaitan dan sekutunya telah d rantai / kurung d neraka. betul tak? huhu. wan tak banyak ilmu pasal ni.

walaupun hati wan tak sabar nak raya. tapi kadang2 hati wan sedih nak tinggalkan bulan ramadhan ni. tak tahu lagi dapat lagi tak kita berjumpa dengan ramdhan 2013. huhu. insya'Allah. semoga Allah pertemukan lagi kita dan keluarga kita dengan ramdhan tahun depan. amiiinnn...

wan nak ucapkan selamat berpuasa semua. masih ada lagi beberapa hari masa untuk berpuasa ;) jangan tinggalkan. puasa penuh!! sekian dan terima kasih..kekeke..

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...