Aku Sokong Kerajaan Barisan Nasional

4:03 PM

Wan Retis

Assalamualaikum dan salam 1malaysia semua? entry kali ni wan nak tegakkan pendirian wan. :) selama wan hidup kat dunia ni. wan bersyukur sangat2 sebab d lahirkan sebagai umat islam dan rakyat malaysia. wan bersyukur dibesarkan d malaysia dan bergelar rakyat malaysia. setelah wan memerhatikan dengan mata wan sendiri. wan bertekad nanti besar wan nak daftar sebagai pengundi kemudian mengundi kerajaan barisan nasional. 

sebab wan nak sokong kerajaan barisan nasional ialah hanya kerajaan barisan nasional yang mementingkan keamanan dan semangat bersatu padu. parti2 politik yang lain hanya mementingkan kepentingan individu.! mereka hanya mementingkan orang yang berada dekat dengan mereka. tapi sygnya tidak berfikir dari luar kotak fikiran.! wan benci parti2 politik lain!

Ramai pelajar IPTA/IPTS yang terhasut dengan hasutan parti2 politik yang lain. menyebabkan mereka membenci kerajaan yang memerintah sekarang. bagi wan mereka2 ni la yang otak setengah tiang atau dalam bahasa kasarnya gila! mereka belajar tinggi2 tapi tak dapat nak bezakan yang mana bagus dan tak bagus. wan harap korang tak la jadi macam 2. 

baru jew beberapa minit tadi wan tengok berita. berita tentang imam mennyampaikan ceramah aidilfitri yang bukan2 supaya rakyat membenci kerajaan yang memerintah d kelantan. cuba korang fikir secara logik? patut ka imam 2 sampaikan ceramah macam 2? sepatutnya imam 2 sampaikan ceramah yang menyatukan rakyat..wan agak tersentap d situ.. 

Sedar la wahai rakyat malaysia! jangan senang sangat tertipu dengan pembangkang 2! kadang2 wan rasa orang dewasa ni tak pandai berfikir.. ~..~" korang renung2kan dan fikir2kan..jangan jadi bodoh! sekian

You Might Also Like

2 comments

  1. Mudah2an, Wan tetap sokong BN sampai bila2.Betul kata Wan, sokong BN sebab selama BN memerintah, kita hidup, mewah, aman dan damai.

    ReplyDelete
  2. wahh dik, pe yg penting kite hormati pemerintah yg memerintah, jgn taksud dgn kepartian..:=)

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...