MY FOLLOWER DI TWITTER MENCECAH 3000

4:18 PM

follower mencecah 3000


hye hye hye? pepagi yang cukup indah lagi fresh udaranya. semangat wan nak update blog pepagi buta ni. bukan ape. cuma masih tak percaya plak. ade jugak nk follow wan ni. huhu. wan cuma nak ucapkan bebanyak terima kasih sebab sudi follow wan. jasa baik korang mmang wan hargai sangat. 

wan kat dunia twitter ni memang da lama. start 2011. dan aktif pada 2012. selepas SPM 2 kowt baru aktif. boleh d katakan hari2 nak tweet sampai lebam. ngee. bila first time kita join twitter ni memang agak blur sesangat dan susah nak d fahami. facebook senang sikit. tapi bila da lama2 kita gunakan twitter ni. memang rasa nk log out pun susah. nk tweet jew nonstop! hehe

wan betul2 tak caye. da 3000+ pengguna twitter follow wan. saje nak buat gempak. hahaha! korang jangan jeles k! kalau nak org follow kita. pastikan kita follow diorang 2 jugak. baru adil ok. :) tak ea la bajet letak "follow back" kat biodata. tapi follow back pun tak. mmang tak boleh d maafkan kalau macam 2. kalau kita nak ramai follow dengan cepat.  kita follow seramai mungkin pengguna twitter. percaya la. msti ramai yang akan follow back. 

buat peringatan korang semua. wan lebih kepada TWITTER. FACEBOOK ? da jarang kowt. ok 2 jew bebelan wan untuk pagi ini. ngee. terima kasih kerana sudi baca ! 



You Might Also Like

4 comments

  1. best la dah sampai 3000..
    follower aku seratus lebih je..kih33
    apa2 pun nice blog.blink2..

    do follow my blog ea..

    aku pun nak follow twitter ko.

    ReplyDelete
  2. best la dah sampai 3000..
    follower aku seratus lebih je..kih33
    apa2 pun nice blog.blink2..

    do follow my blog ea..

    aku pun nak follow twitter ko.

    ReplyDelete
  3. best la dah sampai 3000..
    follower aku seratus lebih je..kih33
    apa2 pun nice blog.blink2..

    do follow my blog ea..

    aku pun nak follow twitter ko.

    ReplyDelete
  4. best la dah sampai 3000..
    follower aku seratus lebih je..kih33
    apa2 pun nice blog.blink2..

    do follow my blog ea..

    aku pun nak follow twitter ko.

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...