Nicki Minaj Menghina Islam

9:25 PM

Assalamualaikum dan salam satu malaysia semua. hari ni wan nak paparkan sedikit kejahatan yang artis2 barat buat kepada orang islam. ingatkan wan pun tak percaya sangat yang minah gila ni sanggup menghina islam sampai macam 2. 

sampai bila kita sebagai islam nak goyang kaki sambil tengok artis luar menghina islam? islam itu indah. minah ni tak kenal lagi islam. wan pun tak tau nak cakap apa. nasib la puasa. kalau tak terasa nak memaki pun ada. =.="

kalau korang tak percaya yang minah ni hina islam. jom layan picture kat bawa ni. :')

Nicki Minaj Menghina Islam
kalau korang masih tak percaya lagi korang layan video dia kat bawa ni. klau korang da tengok. pegi youtube. cari video dia ni or klik "SINI"

selepas 2 klik "FLAG AS INAPPROPRIATE"
pastu korang klik "PROMOTES HATRED OR VIOLENCE"
korang pilih yang kotak kat bawa 2 "RELIGION"
taip kat kotak kosong 2 "PROVOKING LYRIC TO MUSLIM PEOPLE"


SETERUK2 LADY GAGA. DIA NI LAGI TERUK !! =.="

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...