Kenapa Perlu Menghina Sabah ?

8:50 PM

huhuhu. terasa sedih sangat2 dengan apa yang berlaku. bila sabah asyik d hina. kenapa perlu menghina sabah? kenapa? kalau tak suka sabah. jangan datang ke sabah! kitorang tau la sabah tak maju macam kat negeri korang 2. tapi jangan la sampai cakap sabah negeri "SAMPAH".. huhuhu..

semoga akak ni mendapat petunjuk dan terbukak otaknya untuk berfikir dan bukak mata luas2 betapa indahnya sabah. korang jangan la macam ni k. kita kan 1malaysia. huhuhu


You Might Also Like

6 comments

  1. bodoh pompuan ni... ada ke patot tanya ada tak tmpt karoke?? ish2.. nk belajar ke nk behibur ??? sabah negeri kelahiran husben sy.. memang terasa la jugak.. huhh

    ReplyDelete
  2. org ni memang stupid...memang bengang pg2 tgk fb psl ni...cm dia bgs sgt...

    ReplyDelete
  3. ini namanya nk perhatian..kesian kat dia..haha..no worries, she's lacking and Sabah's not..sy as Perakians mmg tringin sgt nk pg sabah and sarawak..dia dh dpt peluang boleh mngada2 lg..biar la dia, tak syukur..huhu

    ReplyDelete
  4. pompuan nie npe....jgn hina sabah ...bodoh punyer org...saya perak ok tp sy suka sabah

    ReplyDelete
  5. mintak kebenaran copy entry ini

    ReplyDelete
  6. Perempuan ni nak perhatian public. Entah pape perangai cm budak-budak nak mengutuk. Perempuan ni kalau cakap kena tengok negari dea dulu. Maju ke tak? Perempuan ni ingat negeri dea sudah maju sangat...Jadi dea perasan bagus dalam hidup dea. Jangan mengutuk sangatla perempuan.

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...