Semoga Cepat Sembuh Mak :(

4:00 PM

just for my mom
Assalamualaikum semua? hari ni merupakan hari kedua mak saya sakit. huhu. sedih sangat tengok mak sakit macam 2. sebab selama ni mak saya jew yang menceriakan hidup saya kat rumah ni. saya rapat ngan mak saya. maklum la wan anak bongsu sebab 2 wan rapat ngan mak. huhu. pape pun wan nak korang doakan sama2 ea semoga Mama wan cepat sembuh.. :'/ 

Hari ni kena hantar mama g klinik / hospital yang berdekatan. sebab mak saya sakit kemungkinan besar sebab tersalah makan. kemarin mak saya tetiba muntah. tapi kalau wan tengok tanda2 penyakit mama 2 mcm penyakit gastrik. hrap2 la ianya cuma sekadar penyakit yang ringan..aminn..

"Ya, Allah..sembuhkan la mak saya dari penyakit 2..sesungguhnya engkau la maha suci Allah.. :'( aminn.."

p/s : doakan mak wan cepat sembuh ea.. :') semoga korang mendapat pahala dan ganjaran yg banyak kerana mendoakan mak sya cepat sembuh..amin..

You Might Also Like

2 comments

  1. insyaAllah sembuh...jaga mak bebaik ek

    ReplyDelete
  2. Saya doakan mak awak cepat sembuh aamin :)

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...