Alasan Tak Nak Puasa Paling Famous

1:50 PM

Bibir Agak Pucat Sebab Baru Bangun. haha!

Hye Semua ? wan harap korang semua sihat d bulan ramadhan yang mulia ini. hari ni hastag #AlasanTakNakPuasaPalingFamous menjadi trends. *no idea subuh2 ni.. jom layan alasan yang terbaik..hahahaa

1.Perempuan: "(A)llah (B)agi (C)uti". Lelaki: "(B)elum (M)andi (W)ajib".

2.TERmakan, TERminum, TERlupa Sahur, TERlupa Mandi Wajib, TERlalu Letih, TERkorek Hidung"

3."kat sekolah tadi kawan asyik panggil saya gila. Ustazah kata orang gila tak wajib puasa"

macam mana?? terbaik tak?? terbaik kan? hehe..korang kena puasa ok..jangan beri alasan! :)


You Might Also Like

2 comments

  1. kreatif betul budak-budak sekarang ye, alasan no 3 pun blh guna....macam2

    ReplyDelete
  2. salam,1st time sini... :)

    hahaha,semua alasan tu dah pernah bagi dah dulu,hahaha...

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...