awak jangan tinggalkan saya

12:08 AM


bila ada pertemuan. pasti ada saat perpisahan. sama ada perpisahan selamanya atau perpisahan hanya sementara. bila kita d tinggalkan untuk selamanya mesti kita rasa sedih, kecewa, patah seribu, dan macam2 lagi. sebenarnya itu semua dugaan buat kita dan pemberi semangat buat kita. bukan untuk menjatuhkan kita. kita tak perlu nak bersedih2 yang macam wan buat selama ni. memang tak de faedah nya.

bila kita d tinggalkan mesti kita rasa sunyi kan? maklum la. sebelum 2 kita sering berdua. bila d tinggalkan kita tinggal sorang2. tak de sape nk care kita. sunyi. dan macam2 lagi. tapi 2 semua hanya pandangan dari satu sudut sahaja. banyak lagi yang care pasal kita dan sedia menjadi kawan kita. kita cuma kehilangan sorang. kita masih ramai kawan, ada family yang selalu temankan kita. dan yang paling penting ALLAH S.W.T ada bersama kita. :')

berdoa la. agar d pertemukan jodoh yang berkekalan dan lebih baik dari sebelum ini. :) sekarang wan rasa lebih bersemangat nak teruskan hidup. tak banyak fikir pasal couple2 da kowt. dalam kepala otak wan ni nak fikir pasal study jew. hehe. 

You Might Also Like

4 comments

  1. sama la kita..skunk lebih fokus ngan study..mybe umur mkin meningkat then fikiran jd matang ^_^

    ReplyDelete
  2. ^_^ betul3!! dulu asyik nk bercinta jew..maklum la masih tak matang..hehe..skrg da matang :')

    ReplyDelete
  3. masa mendewasakan kite dan jgn pernah jemu untuk menghadapi apa jua rintangan dlm hidup sbb tu semua akan lebih mematangkan kite semua.apa2 pun chill & stay cool okeh :-)

    ReplyDelete
  4. sy sedang alami situasi tersebut . :')

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...