Saya Nak Awak Tahu

9:42 AM

wan retis

Hye awak? macam baru jew semalam saya kenal ngan awak. tapi sebenarnya kita da hampir setahun kenal. cepat jew masa berlalu. kalau tak silap saya, kita kenal bulan february 2012. time 2 saya baru jew putus cinta dan awak pun dalam situasi yang sama "putus cinta".. yuhuu.. kita sama. dalam fikiran saya mungkin kita d jodohkan bersama.

Setelah beberapa bulan berlalu saya semakin sayang kat awak. awak banyak mengajar saya erti percintaan, erti hidup dan kepentingan bersabar. saya hargai semua 2. saya tak boleh nak tipu diri saya sendiri yang saya da jatuh cinta kat awak. seriously, saya nak memiliki cinta awak. saya nak menjadi orang yang special buat awak. saya nak bahagia bersama awak..

Saya bahagia sangat2 bila awak kata awak sayang saya. awak hanya pernah kata "I LUV U" sekali jew pada saya. terasa indahnya dunia ini. saya orang paling bahagia d saat itu. tapi semua itu adalah sementara. saya semakin lama semakin jauh dari awak. saya tak tahu mana silap saya. huhu.

awak semakin menjauhi saya. awak tak benarkan saya utk berkata yang saya syg dan cintakan awak selalu. awak kata awak takut nanti cepat "bosan".. sebenarnya awak terlupa suatu perkara.. salah satu hubungan 2 akan putus bila ada rasa "bosan". kalau seseorang betul2 cinta dan syg kita, dia tak akan pernah "bosan" dengan kita. betul tak? huhu..

Malam ni saya memang tak dapat nk mcg awak kat phone. sebab saya tak de kredit. esok baru dapat topup. tapi awak kata nanti awak akan online fb/twitter..ok.. saya tunggu awak kat facebook.. da berapa jam berlalu. tapi awak still tak online..awk pegi mne?? huhu. saya online twitter dan tweet awak. akhirnya awak replay.. yahooo hati ini sngt2 happy. 

Baru jew berapa minit tweet2 awak kata kita inbox/DM jew. dalam kepala otak saya hanya terlintas perkataan "KENAPA?" huhu. kenapa nak inbox/DM ? kan kita boleh tweet mcm biasa. awak malu tweet dengan saya? awak tak nak orang tahu yang saya berhubung dengan awak? seriously saya kecil hati dengan awak.

Apa pun yang saya buat semua tak jadi. semua awak tak benarkan. huhu. kenapa harus macam 2? saya tahu la saya ni tak handsome dan tak de rupa langsung..huhu.saya cuma nak tambah rasa syg dan cinta d antara kita. tapi awak sentiasa menghalang cinta dan syg kita 2 menjadi mekar..huhuhu....knpa hrus macam 2?

awak kata sebab

"CINTA KITA CINTA TERHALANG"

kita da memang tak sehaluan semenjak akhir2 ni..awak mengajar saya untuk takut pada cinta. saya betul2 takut pada cinta sekarang ni. cinta betul2 menakutkan dan menyakitkan! saya da fikir masak2 saya nak awak lupakan saya!! huhu.. saya akan hapuskan rasa cinta dan syg sya pada awak.. saya nak awak tahu bukan senang nak buat macam 2...huhu.. tapi saya terpaksa..huhu..


SELAMAT TINGGAL DEAR! :'/



You Might Also Like

30 comments

  1. sabar kawan, aku tahu bukan senang nak lupakan orang yang kita sayang, aku pon dulu terpaksa belajar slow2 nak lupakan org yang aku syg, urm lagi pon kau muda lagi (ciss mcm la aku tua sangat) belajar lah untuk terima hakikat. hidup ni tak selalunya indah haha membebel plak kat sini, siapalah yang tinggalkan kau tu, kau rupa ada bukan tak hensem tak patot betul, membebel lagi haha sorry mengganggu

    ReplyDelete
  2. hahahaha! thanks kwn.. :') itu la yang aku tengah cuba belajar nk lupakan org yg aku syg..pape pun thanks sudi singgah kat blog aku ni.. :')

    ReplyDelete
  3. tade pape lah aku singgah sini, nanti kau singgah la balik blog aku, hehe chill yer dalam perhubungan takmo tension dah tau :D

    ReplyDelete
  4. hehe.. :') yups...lepas ni tak akan tension da..thanks jal!..huhu. boleh jew..no prblm... btw, wan da masukkn blog jal dlm bloglist wan.. :') hrap jal pun sudi buat benda yg sama

    ReplyDelete
  5. haha thanks letakkan dalam bloglist, tapi blog jal takleh nak letakkan bloglist so jal letakkan blog wan dalam anchor link yer

    ReplyDelete
  6. hehe..ok bro..no prblm..slmt berblog.. :'D

    ReplyDelete
  7. da tengok..thanks sesangat..terharu.. :') thanks awk! hehe

    ReplyDelete
  8. sama-sama suport kawan pe salahnya kan

    ReplyDelete
  9. yups betul 2..kita kena la saling support kwn dlm dunia blogger..bru bleh rmai kwn blogger..hehe

    ReplyDelete
  10. haha eh wan bape lama dah berblog ni, macam mana follower boleh bnyak macam tu

    ReplyDelete
  11. wan da lama da berblogger..cuma baru skrg focus brblogger...

    follower ramai? abg ben yg promote..hehe :D

    ReplyDelete
  12. untung lah dapat promote dengan bro ben memang untung lah hahah sorry terlebih2 plak komen dekat sini

    ReplyDelete
  13. untung sngt2.. bukan setakat promote..abg ben da masukkn wan kt dlm bloglist dia..hehe.. :')

    haha..it's ok la.. :D tk pew pon komen lebih2..

    ReplyDelete
  14. jap nak gi usha....
    aah ada lah dalam bloglist broBen untung sangat rasanya kalau dah ada backlink dari blog hebat macam tuh. btw tahniah la dapat masuk dalam blog super dasyat tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. memang untung..wan pun mcm tak caye dpt masuk bloglist dia.. :') rezeki2..hehe....

      Delete
    2. traffic berduyun2 tak lepas masuk bloglist bro ben tu

      Delete
    3. a'ah..mmang pun...tpi traffic kt blog wan tk bnyk sngt...churp2 wan pun tk brtmbh..malasnya..huhu

      Delete
    4. eh churp2 jgan berharap sangat pada blog kadang2 susag jugak nak jalan, gunakan je medium media social macam Fb, twitter, instiagram and etc, boleh jermasyuk churp2 tu, kalau blog focus dekat nufnang kompom ok, eh BE selalu dapat tak??

      Delete
    5. huhu..mmang medium 2 yang wan guna..tpi tk gerak pun..lolz.. BE? BE 2 ape? ==" wan tk thu sngt pasal benda2 ni..huhu

      Delete
    6. BE = CPUV, iklan cost per unique visitor, nuffnang punya earning banyak mana dah??

      Delete
    7. owhh.. selalu gak dpt.. nuffnang tk bnyk pun.. rm80..tk prnh brtmbh da..pelik =="

      Delete
    8. masyuk? sikit jew..jal da rm100++ huhu..jealous

      Delete
    9. sikit la tuh, ada yang dah beribu la

      Delete
    10. yekw? tpi mcm mna seminggu boleh dpt rm100?? wan tk dpt pun.huhu

      Delete
    11. bukan seminggu lah syg oi, sebulan baru dapat 150 jer

      Delete
    12. eh? saya ingt jal kata hari 2 seminggu..hehe.. :3 tersalah plak..hehe..tpi untunglah 2..boleh la sponser wan kn? :D

      Delete
  15. cinta memang seksa, scandal ja senang,,, hehehe, retis!!

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...