TOP 2 KELAB BLOGGER TERBAIK DI FACEBOOK

1:47 AM

Assalamualaikum dan salam blogger kepada semua yang membaca entry wan kali ni. hari ni wan nak kongsi seseuatu yang amat bernilai kepada blogger2 baru. hehe. korang mesti nak tahu kan. kekeke. wan nk kongsi beberapa kelab blogger yang aktif kat facebook. mesti ramai blogger baru yang tercari2 port untuk ping entry baru kat facebook kan? berikut wan telah senaraikan beberapa kelab blogger yang top dan terbaik !

Kelab Blogger yang berada di kedudukan paling teratas ialah "kelab Blogger Ben Ashaari"
Top 1 ialah kelab blogger Ben Ashaari. kelab blogger ni telah d buat sendiri oleh abg ben ashaari. pada pendapat wan memang kat sini tempat yang paling sesuai untuk ping entry terbaru kita. kelab ini mempunyai 22,440 Ahli. ramaikan? huhu. kalau korang terasa nak join kelab blogger ni klik "SINI"

Kelab Blogger yang berada di kedudukan kedua ialah kelab "Sahabat Blogger"

Kelab ini telah di tubuhkan oleh wan ammal *salah seorang blogger famous* wan tak kenal. kekeke. wan da lama join kelab ni. kelab ni merupakan kelab yang paling aktif jugak la. huhu. mempunyai 13,402 ahli. kalau korang rasa nak join 2 klik "SINI"

sebenarnya banyak lagi kelab blogger yang wan telah join. tapi ini jew top2 terbaik dari ladang! kalau tak caye korang join la ea. :) selamat berblogging.. salam blogger dari wan. click follow tau..nanti wan follow balik.. sekian :)


You Might Also Like

3 comments

  1. dah join kelab blogger ben ashaari,,,tp sedihlah..sy x boleh post & komen apa2...tak ada kotak utk post or komen...dah 2 hari dah...tak tahu knapa..:(....saya ni blogger baru....:(

    http://eliyanaeryn.blogspot.com/

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...