Di sini ke tempat Dajjal keluar??

2:46 PM



Sini la tempat kejadian yang di katakan tempat dajjal keluar ! =(
korang percaya ke???
ooo.. x kan..hehe..
ni hanya la sebuah lukisan.. =) pandai kan dorang melukis...
macam betul !

Ni kawasan dorang nk melukis..

Lakaran 2 penting sebelum melukis . . 

 Ni la hasilnya ! wowowowww !!! macam betul !

Ni kurang menarik sikit..tapi smart gak.


macam betul siot !

~ ni pun mcm betul gak.

kalau orang yang tk tahu ni lukisan. konfom da takut terjaruh..haha !

semua ni 3D Street Art by Edgar Mueller.. kalau wan jumpa org ni ! wan suruh dia lukis macam 2 kat bilik wan..wakaka ! =)

thanks sudih singgah dan follow.. =)

Be careful not to fall into cave

haha ! LIKE La entri ni sekali ~ =) thanks thanks thanks. !

You Might Also Like

6 comments

  1. wow!!
    sangat seni..lukisan macam hidup.

    ReplyDelete
  2. hepy bloging yeah wahh entri menarik ni singgah jap dtg follow

    ReplyDelete
  3. waaa teringin nak belajar lukis macam tuu .

    ReplyDelete
  4. kak es:: a'ah.. btul 2.. mcm btul2x ada kat tmpt 2..
    tyraa :: ya... u 2.. :) thanks be my follower :)
    fatimah :: me 2.! tringin yang teramat sangat !

    ReplyDelete
  5. SalaM eWaN...

    MeMaNG CHanTeQ GiLa!~ TeRBaiKLaH LuKiSaN 3D DoRaNG... (^_____^)V

    ReplyDelete
  6. w'slm.. :) mmang trbaik! mcm real ! likelikelike..

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...