Si Mata Hitam !! ~

2:53 AM


Assalamualaikum? =) Hari ni. 
wan nk kenal kan korang ngan budak dalam pic ~ =)
budak ni mempunyai warna tone mata yang 
sangat2x cantik (perasan) hehe ~
Nama Sebenar :: Mohammad Rizwan Bin Nama bapanya (secret) hehe~

NickName :: Rizwan, Ewan, wan or pape je korang nk panggil ~

Berumur :: 17 Tahun pada tahun ni (2011) muda lagi.hehe ~

Berasal Dari :: Sabah, Sandakan. pernah tidak korang g tmpt ni?? tk pernah kan? pegi la. bleh jumpa wan. hehe ~
ok ~ sampai situ je ~ kalau korang nk tahu lebih lanjut tanya tuan badan dia sendiri kat SINI.

sebenarnya mata budak ni tak hitam pun ~ dia guna lens (ice black) 
patut la mata dia cantik kan..hehe

Peace ! JOM LIKE ! <3 =)

You Might Also Like

2 comments

  1. tgh pun dah tau ada udang sebalik megi hahaha... iris tak nampak langsung !

    ReplyDelete
  2. wa..! caya la ngan kata2x 2.. tpi..wan tk fhm apa mksd tersirat n tersurat ayat 2..(~_~) huhu

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...