Thursday, May 26, 2011

Si Mata Hitam !! ~


Assalamualaikum? =) Hari ni. 
wan nk kenal kan korang ngan budak dalam pic ~ =)
budak ni mempunyai warna tone mata yang 
sangat2x cantik (perasan) hehe ~
Nama Sebenar :: Mohammad Rizwan Bin Nama bapanya (secret) hehe~

NickName :: Rizwan, Ewan, wan or pape je korang nk panggil ~

Berumur :: 17 Tahun pada tahun ni (2011) muda lagi.hehe ~

Berasal Dari :: Sabah, Sandakan. pernah tidak korang g tmpt ni?? tk pernah kan? pegi la. bleh jumpa wan. hehe ~
ok ~ sampai situ je ~ kalau korang nk tahu lebih lanjut tanya tuan badan dia sendiri kat SINI.

sebenarnya mata budak ni tak hitam pun ~ dia guna lens (ice black) 
patut la mata dia cantik kan..hehe

Peace ! JOM LIKE ! <3 =)

2 comments :

Mohd Shukri Fadzillah said...

tgh pun dah tau ada udang sebalik megi hahaha... iris tak nampak langsung !

Rizwan Ewan said...

wa..! caya la ngan kata2x 2.. tpi..wan tk fhm apa mksd tersirat n tersurat ayat 2..(~_~) huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers