Gambar Cat Dinding Rumah Pelik Tapi Benar. . hehe =)

2:35 AM

Assalamualaikum?
Mana Satu Korang nak buat cat dinding kat rumah korang?
pilih salah satu??
1.Macam Warna pelangi ~ ok ke x?

2.Corak ni macam kenal je. corak kat beg and seluar..haha!!

3.corak ni ganas sikit. grr!! corak kuit harimau.hehe

4.Hitam dan Putih *tahi cicak. hehe. kejap2x.. ni corak kat badan lembu la.  hehe


5.wOw!! Rumah Corak LV ! rumah mahal ni. hehe =)

ok. berdasarkan nombor 1,2,3,4 and 5. mana satu korang suka??
kalau tak de jawab '0' hehe. =)

JOM LIKE ! THANKS !

You Might Also Like

9 comments

  1. nape setiap akhir ayat je ade hehe?
    hehe :P
    anyway rumah saya warne putih je hehe

    ReplyDelete
  2. peep : ar? yela la..tk perasan.. hehe.. oops ;) oo.. putih bersih :)

    azizah :: hehe.. maybe.. :)

    ReplyDelete
  3. Saye cop dulu umah corak bdn lembu yay!

    ReplyDelete
  4. @Kotak Bulat :: nnti wan tolong catkn umah akak mcm 2..hehe ;)

    @LEKAT LEKIT :: a'ah..msti mahal. nak beli cat..huh~ berus cat..huhu ~ tmpt cat..huhu ~

    @Liyana Zahim :: waa!! comey2xx... kan lagi comey klau ada lembu kat situ..hehe

    ReplyDelete
  5. memang kreatif.ada yang macam corak handbag dah.

    ReplyDelete
  6. kan best kalau kat malaysia pun buat mcm ni..hehehe =)

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.