OMG ! Key Chain Dari Kura-Kura Hidup ! =( http://www.emocutez.com

10:59 AM

~kesian~

Di China, terdapat penjual yang menjual key chain yang menjadikan kura-kura sebagai 'mangsa' . Kura-kura akan diletakkan di dalam plastik tertutup dan akan dilekatkan kunci.

Diisi dengan air berwarna, masing-masing bekas yang panjangnya 7 cm akan dimasukkan satu kura-kura Brazil atau dua Kingfish kecil, dan diisi dengan air "beroksigen",dikatakan haiwan tersebut mungkin boleh hidup selama beberapa bulan
...
yang biul bukan pembuat tu ja..tapi pembeli lagi lah biul....tiap hari tinguk binatang tu meronta kelaparan dan minta dilepaskan....memang biul lah dia orang ni...hisss...balo,balo,baloo... http://www.emocutez.com

You Might Also Like

8 comments

  1. huhu ~ mcm mne la agaknya slpas 2bulan ~ msti da jadi bangkai...huhu

    ReplyDelete
  2. kejam nya..
    seksa binatang camtu..cian kura2 tu :(

    ReplyDelete
  3. kejam nya..
    seksa binatang camtu..cian kura2 tu :(

    ReplyDelete
  4. @asfz Lily :: huhu ! sngt2x kejam tahap dewa ! hrap dorang sedar akan kesilapan dorang ~

    @kotak bulat :: huhu ~ kesian ~ nk buat demonstrasi ! hehehe tangkap org 2..

    ReplyDelete
  5. OMG!!
    tak patut btul seksa binatang dgn cara yg mcm 2...
    sgt lhaa kejam org2 yg mcm nie..
    cyan kura2 tu..T_T

    ReplyDelete
  6. @coklat strawberry :: huhu ~ btul3x!!!! hrap2x dorang d beri petunjuk dari yg maha berkuasa..huhu ~ kesian !

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...