I CAN DO IT !! http://www.emocutez.com

3:35 AM


Assalamualaikum to semua pembaca setia entri wan. hehe http://www.emocutez.com
....
uoollsss semua sihat? wan hrap semua sihat walafiat ~ haha !
kmu perasan tidak? setiap kali wan buat entri baru. mesti wan
tanya khabar korang semua kn? ;) biasa la ~ wan kan prihatin ~
tak macam blogger laen ~ asyik buat entri je ~ tapi khabar pembaca pun
tak sempat nak tanya. betul x.? =P 
...........
ok la. wan malas nak buang masa ni 
dengan celoteh yang tk de pape makna.hehe
....
entri wan kali ni memfokuskan kepada sikap 
negatif yang selalu ada dalam diri kita.
sifat n sikap ni la yang merupakan penghalang kepada kejayaan kita.
tapi tk tahu la plak klau yang kat luar sana 2 tak da penyakit ni.hehe.
kalau tak da. bersyukur la korang kpda yang 
maha berkuasa. =) #peace.hehe.
ok.ok. uuoolss semua cuba la buang 
sikap n sifat negatif korang 2.

selalunya korang cakap kat diri korang sendiri 
'You Can't Do That'
'That's impossible'
'Just Give Up'
'You Can't Do It'
betul x?????????

cuba hapuskan perkataan 2. tukar kepada
"I CAN DO IT" =)
baru la. orang kata. bakal2x pemimpin d masa hadapan.
kita ambil semua cabaran 2. dan buat ! 
jangan gentar dan takut. kan wan ada.
haha *sengal. =)

so. buat semua pelajar (termasuk diri wan) 
yang bakal ambil UPSR, PMR, SPM, dan STPM tahun ni.
"GOOD LUCK and do the best babe!! bagi gempak result korang..hehe"
semoga korang berjaya. banyakkan buat latihan ~ jangan malas2x.
kalau bleh. da bangun tengah malam buta 2. buat la sembayang hajat ke. 
kan berfaedah. bukan duk online. duk layan FACEBOOK and TWITTER or BLOGGER.. haha http://www.emocutez.com

siapa makan cili dia la terasa pedasnya kan.hehe =)
..........................
Tadi jawab soalan Add Math ~ (~_~) bleh la ~ senang berbanding soalan2x sebelum ni ~ http://www.emocutez.com
............................
btw. thanks babe da baca entri wan kali ni yang kurang isi.huhu ~ =)
pe lagi LIKE la sekali. tanda penghargaan http://www.emocutez.com 
untuk wan tulis entri ni panjang2x. (~_~)
ok.. byebye. see u next time ~ mmmuaaah!! *tetiba.haha http://www.emocutez.com

You Might Also Like

2 comments

  1. amboi2... hehe.. bkn xsempat tny, klau slalu tny kbr, tkt dorg bosan..hehe.. gud luck exam!

    ReplyDelete
  2. hehe.. gurau2x je.. jgn marah (^^,)

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...