Follow kalau sudi ^_^V ♥

Friday, May 20, 2011

DiBunuh ! Dan Daging Gadis ni Dimakan Dengan Ubi Kentang !

Alamak Terlebih sudah ! Dasar Budak Kelaparan !huhu.. ! kematiannya sungguh tragis ~ =(

~ mangsa ~

Seorang perempuan yang memang cun la tetapi kesiannya dia ini telah dilemaskan oleh dua orang rakannya dan kemudiannya daging si mangsa ini, Karina Barduchyan telah dimakan bersama dengan ubi kentang!!!. STRESS.. Menurut laporan polis, besar kemungkinanan diperkosa dulu sebelum dibunuh. Polis juga percaya mangsa dibunuh serta dimakan pada malam yang sama. Semua bahagian Karina dikerat dan dijumpai di dalam plastik yang berbeza serta dijumpai di tempat yang berlainan.


Menurut siasatan yang dilakukan oleh pihak polis, dua orang suspek telah ditahan iaitu Yuri Mozhnov, si penjual bunga. dan Maxim Golovatskikh, si penjual daging. Pada masa ini, Karina dipercayai jatuh cinta dengan Maxim. Tetapi pada hari kejadian, seorang pengacara melaporkan Karina ini bertengkar dengan Maxim. Karina dipaksa untuk ke apartmen Maxim pada hari tersebut dan kemudiannya dilemaskan di bath tub apartmen tersebut. Menurut hakim Sergei Kapitono, "kedua-duanya menytakan mereka makan gadis tersebut kerana mereka LAPAR!!"Kedua-dua suspek ersebut kemudian memilih bahagian yang mereka ingin makan dan kemudiannya dipanggang dengan kentang. SEDAP ke???


MAXIM, the pembunuh!!!



Yuri, Rakan pembunuh!!!

kaki je tinggal..memang da konfom.. dorang ni 1tahun tk makan..huhu..
sape rasa ada makann lebih.. share la ngan budak2x ni sblum dorang bunuh org laen..

Dua jenis golongan SETAN...pertama dari golongan JIN (Iblis) dan yang keduanya dari golongan MANUSIA. Mereka ini bertuhankan nafsu. Sesat sehingga kiamat tiba. Naunzubillah Himin Zalik.

JOM LIKE SHARE NGAN KAWAN2x KITA YANG TAK TAHU =)

12 comments:

NuReLLe said...

kejam gila hokeyy..sesuka je nak mkn org..

shEkyn THEDIVAAFTERSCHOOL said...

meh laa kita makan kaki dea . hahaha

Memo_Hazel said...

nasib baik dah lepas makan. aduh. jaad nyerr. :)

Rizwan Ewan said...

@nurelle :: biasa la 2..da lapar sangat..huhuhu ~

@shekyn :: haha ! canibal !
@memo :: huhu ~ nsib2x..klau tk..konfom tk ley nk mkn kan..huhu

tikin said...

yecks !! geli ler..seram tgok mke diorang..

Farrah yong said...

wat the ?? adyai . cmni pown adew kew ??? bnyak2 makanan dalam dunia . mkn manusia jgak . sakit mental !!

Rizwan Ewan said...

@tikin :: me 2..huhuhu ~ sobsob !
@farrah :: haha ! tngok muka dorang pun da tahu..smua sakit mental..huhu

NiNa AiNiNa said...

ya allah... mudah-mudahan allah ampunkan mereka... erm... kematiannya cukup tragis..

HALIM said...

perghh! seram derr..

Rizwan Ewan said...

@nina :: btul3x.. smoga allah buka kn pintu hati mereka smua ni !

@halim :: huhu ~ mmang seram..bace entri sndri pun meremang bulu roma..huhu

cart kartika said...

hiuuuuu takot tu... xdpt tdo la ika mlm ni ! hehe wan, jemput join contest ^^ http://cartiecacloset.blogspot.com/

Rizwan Ewan said...

haha.. :P sobsob la ika ~ ok..nnti wan join contest 2.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers