Kerjasama ke 2?

3:13 AM

petang ni ~ wan betul2x macam tak puas hati dengan kawan2x wan ~ kenapa korang buat aku macam ni?
macam la aku tk tngok u alls online.. tapi tak nak layan comment aku 2. aku da tag nama kamu lagi ~ kalau aku tak tag lain cerita la  ~ ni aku tag. yang ko g layan org add kau kenapa? n may be kau tengah update blog kau juga? ingat la wei! projek ni must d hantar esok ! kalau tak siap2x.. konfom kumpulan kita blacklist! kamu nak macam 2? aku tak nak. da la projek 1 kita da blacklist ! =(
.........
kalau projek kita asyik blacklist ~ tak dapat la markah B ke atas dalam subjek 'EST'.
..........
kamu memang la tak kesah ~ ENGLISH kamu ok gak ~ btw ! sekarang aku puas hati ! da remove korang ! lepas ni ! tak da kerjasama lagi d antara kita ! tngok ar! projek ketiga ! tukar kumpulan 
(kalau boleh, hrap2x la bleh)
...............
ok! mau out ! xoxo! =(

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...