Kami Budak Remaja Yang Rajin =)

9:07 PM

Assalamualaikum? wan ada satu soalan untuk korang semua sebelum baca entri ni.
hari sabtu selalunya (adk,abg,kakak) korang yang masih sekolah buat apa?
.............................
ok. simpan jawapan korang 2. kalau wan. hari sabtu ni time wan bergotong-royong kat sekolah. hehe. 2pun kalau d suruh.kalau tak d suruh. tak nak ar.hehe.
sabtu 7MAY2011 2. sekolah wan ada mengadakan gotong-royong peringkat sekolah. semua pelajar d wajib datang. so. wan pun datang la.ramai gak pelajar yang tak datang. ish3. rugi  =) best kalau korang datang. dapat juga kita mengeratkan silaturahim + berbakti kepada sekolah ni. yela. cara wan & kami berbakti dengan mencantikkan sekolah (menanam bunga) best! =)
jom layan pic2x kat bawa ni =)


Kumpulan kelas wan sedang menanam bunga xxxx (tak tahu bunga apa) hehe


bunga2x tumbuh subur! banyak oxygen yg kami dapat. boleh la fokus belajar tak ngantuk.


=) sukesuke !


ini la wan.hehe. aik? piala 2 siapa punya? piala 2 kelas wan punya. hehe. korang nak tahu. kelas wan ni kelas yang paling terceria kat sekolah 2. da lima minggu kelas wan jadi kelas terceria. kelas wan dapat gelaran ni d sebabkan cikgu (guru kelas wan) + kawan2x wan + wan sendri. berusaha mencantikkan kelas kami ni =)
minggu depan tak tahu lak siapa yg jadi kelas terceria. wan harap. kelas wan lagi. amin.. =)
...........................
OKEOKE!
sampai sini je celoteh wan utk hari ni =)
As-Salam =)

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...