7 Jiran Bersalin Secara Berturutan ~ http://www.emocutez.com

11:08 PM

7 orang ibu ini memang agak unik sekali. Mereka hidup berjiran di Pontypridd, South Wales. Mereka bertujuh ini melahirkan anak secara berturutan selama tujuh minggu.

Pada mulanyamereka tidak mengetahui bahawa akan melahirkan bayi-bayi mereka secara berturutan seperti ini, kerana sebelumnya mereka tidak rapat satu sama lainnya, kerana ada 30 rumah di sepanjang jalan tersebut.

Nia Edwards adalah yang pertama melahirkan di antara tujuh ibu tersebut, kemudian disusul secara berurutan oleh Karen Hulse ibu dari bayi Catrin, Kirsty Davies ibu bayi Macsem, Jane Prentice-Jenkins ibu bayi Brook, Sharron Bateman ibu bayi Poppy, Jo Morgan ibu bayi Ava and Angela Fomison ibu dari bayi Harriet, seperti yang dilaporkan Dailymail (27/4/2011).


Kini mereka menjadi sangat akrab, setiap satu minggu sekali mereka selalu berkumpul ddan mereka juga merancang akan menyekolahkan anak-anak mereka nanti di satu sekolah yang sama dan pada satu kelas yang sama =)

~ The End ~

You Might Also Like

2 comments

  1. im ur 400th follower.. xder award ke? muehehe..

    ReplyDelete
  2. Toche2x!! =) kjap kak ~ baru nk buat award utk akak..hehe

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...