Follower bertuah Wan Yang ke-500 ! http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

7:23 AM

Assalamualaikum semua? yeah2x..Happy sesangat ! Hari ni. Follower wan da mencapai target wan ! sebanyak 500 Follower ! terima kasih sangat-sangat kepada semua blogger yang sudi memfollow blog wan yang serbah kekurangan. ILYSM <3
........
........
Follower Wan yang bertuah untuk kali ini ialah..
..
..
Merupakan Tuan Tanah Bagi Blog
..
..
~ Header blog cikgu suraya ~

sebab apa cikgu suraya menjadi follower bertuah blog wan??
seperti yang wan kata tadi. belog wan da mencapai target 500 follower. dan cikgu suraya merupakan orang yang ke 500 klik FOLLOW belog wan =)

so?? ape lagi. jom terjah n Follow blog CIKGU SURAYA !
Terima kasih sangat-sangat buat cikgu suraya =')
dan semua blogger yang da follow blog wan.

You Might Also Like

4 comments

  1. thnks ewan :)
    xsngka lak sy follower ke 500...xpasan pn td.. :)

    ReplyDelete
  2. welcome2x!! ;) sma2x cikgu... sorry ar cikgu tk de award :'( nk buat..tapi takut.. nnti tk cantik awrds 2.. hehehe

    btw.. thanks ya cikgu da follow blog wan =)

    ReplyDelete
  3. no hal...:)
    award ke, xde award ke, sme je...wan uat entri ni pn sy dah terharu..hehe...

    ape2 pun, happy berblogging...
    berhati2 dan penulisan, jaga batas n jgn sentuh isu2 snsitif sngt..skrg, blogger mkin "femes" hee..
    tu nasihat dar sy je..sme2 kite mngingatkn..sy bukanlah blogger femes..follwer pn xsbrpe :)

    ReplyDelete
  4. thanks.. :') akak jga..happy blogging ! wan sntiasa berhati2x dan tk nk sentuh isu2x sensitif.. takut.. kang.. tetiba kena saman (^_^)

    thanks akak. da ingtkn wan =)

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...