Sunday, June 12, 2011

Welcome Back To School =)

sumber - tumblr.com

Happy Sesangat ! sebab esok sesi persekolahan semester dua akan bermula. =) siapa yang tak happy kan jumpa kawan kita semula.. setelah dua minggu tambah lemak bercuti. 

Tapi dalam kegembiraan wan. wan turut bersedih. nak tahu kenapa? huhu ! kalau korang selesma / selesema 
(mana satu betul? confius. haha! tak de guna wan hidup. 2pun tak tahu.)
cecair apa ada kat lubang hidung korang? huhu! so faham2x je la.. 

dengan ini. wan mengucapkan selamat kembali ke sekolah buat rakan2x wan. bersama-sama la kita memperbaiki diri kita ni. haha! 

8 comments :

aremieroul said...

suka ea naek sekolh..hu3..

Rizwan Ewan said...

huhu3.. jgn jealous =P hehe

Freaky said...

welcome back to school :D

Rizwan Ewan said...

Freaky --> Thanks :D

MJ Putra said...

aku lak tak syok laaaa......kena keje la pulok....kertas peksa banyak tak tanda....buku rekod tak siap lagi...pergggghhhhhhh...tak suka...kan syok kalau tambah cuti lagi....hehhehehe

amniey91 said...

selamat bersekolah...:D
cik Am da xsekolah da...

kepada rizwan...hope sudi ambik award follower bertuah kat cni..:)

http://amniey91.blogspot.com/2011/06/perhatian-kpd-follower-bertuah.html

Rizwan Ewan said...

MJ Putra --> LOL ! yela 2.. mj cikgu ke? ;)

Rizwan Ewan said...

amniey91 --> hye ~ thanks bagi awards 2 ;) wan da ambil ~ letak kt pages award wan =) btw, thanks ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers