Welcome Back To School =)

4:39 AM

sumber - tumblr.com

Happy Sesangat ! sebab esok sesi persekolahan semester dua akan bermula. =) siapa yang tak happy kan jumpa kawan kita semula.. setelah dua minggu tambah lemak bercuti. 

Tapi dalam kegembiraan wan. wan turut bersedih. nak tahu kenapa? huhu ! kalau korang selesma / selesema 
(mana satu betul? confius. haha! tak de guna wan hidup. 2pun tak tahu.)
cecair apa ada kat lubang hidung korang? huhu! so faham2x je la.. 

dengan ini. wan mengucapkan selamat kembali ke sekolah buat rakan2x wan. bersama-sama la kita memperbaiki diri kita ni. haha! 

You Might Also Like

8 comments

  1. aku lak tak syok laaaa......kena keje la pulok....kertas peksa banyak tak tanda....buku rekod tak siap lagi...pergggghhhhhhh...tak suka...kan syok kalau tambah cuti lagi....hehhehehe

    ReplyDelete
  2. selamat bersekolah...:D
    cik Am da xsekolah da...

    kepada rizwan...hope sudi ambik award follower bertuah kat cni..:)

    http://amniey91.blogspot.com/2011/06/perhatian-kpd-follower-bertuah.html

    ReplyDelete
  3. MJ Putra --> LOL ! yela 2.. mj cikgu ke? ;)

    ReplyDelete
  4. amniey91 --> hye ~ thanks bagi awards 2 ;) wan da ambil ~ letak kt pages award wan =) btw, thanks ye

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...