YOU LIKE ROSES..? ENTRY KHAS BUAT BLOGGER

6:05 AM

Assalamualaikum Semua? selamat menjamu selera membaca entry wan kali ni. tajuk entry wan kali ni. merupakan soalan / pertanyaan wan kat korang yang membaca entry ni. =) so. u like roses or not? msti smua suka kan? tapi tak thu plak kalau ada orang yang tak suka roses. tak romantik la. hehe =P tadi wan cari gambar rose putih. dan terjumpa gambar yang kat bawah ni
ll
ll
ll
ll
V
Korang tahu ke? sape pendamba bagi semua jenis bunga ros? mesti tak tahu kan? dalam entry ni juga. wan nak ajak. korang semua mendekati c pendamba mawar ni. hehe. korang jangan terkejut ! pendamba bunga mawar ni pun ada blog tau! blog dia pun lagi cantik dari blog korang!
ll
ll
ll
V


ni header blog c pendamba mawar. kalau korang nak tengok sangat blog dia klik SINI.
so, ape lagi jom terjah! sesiapa yang belum follow 2.! follow la =) jom maen follow2x! hehe.

p/s --> Wan buat entry ni khas untuk pendamba mawar. kerana telah membantu wan dalam pencarian banner SAHABAT BLOGGER. Thanks pendamba mawar =)

You Might Also Like

6 comments

  1. Anis Adila Aris --> nak juga? ala.. blog akak da famous #jealous ~ tk ley review. kalau da famous..hehe

    ReplyDelete
  2. mawar = rose

    rosemawati - rose+mawa(r)+ti
    =)
    that's me!!!

    ReplyDelete
  3. terima kasih wan... pendamba hargai

    ReplyDelete
  4. @Pendamba Mawar--> sama2x :D no prblm..

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.