Thursday, June 16, 2011

GO tO sCHooL

Hye Hye Hye ! HAri ni buat entry awal sikit. hehe =) sebab hari ni wan tdo awal. dan bangun pun awal. wan sebenarnya da nak g sekolah ni. tapi wan nak juga catatkan diary harian wan pegi sekolah kat diary ni =) kan ok..hehe. lagi pun ni blog wan =) kalau blog korang baru la tak ley.hehe 
sumber - yahoo.com

Adui! sakit telinga..huhu ~ bising la bunyi motor kat sebelah rumah ni. 2bunyi motor ke or bunyi bom mariam. huhuu. 

ooo..baru wan ingat. hari ni tak da study. pegi sekolah. cuz ada sambutan hari guru dan sain buku pencapaian sekolah..huhu.. nerves la plak. hope la wan dapat nombor top10 or top5.. amin!! =')

ok la. wan nak g mandi. byebye..muah! Salam.

p/s --> korang tak mandi ke? bau la..hehe... 

4 comments :

Nur Syazana Mohammed Sani said...

aik ,. baru nak sambut hari guru ka ? lambat nye =='

afiqazizan said...

amin...gudluck wan.

Rizwan Ewan said...

Nur Syazana Mohammed --> a'ah..baru nak sambut.. mmang lambat.. (~_~)

Rizwan Ewan said...

afiqazizan --> amin..hehe.. btw, thanks ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers